ЮРИДИЧНІ ПОСЛУГИ, АДВОКАТИ ЛЬВІВ – АДВОКАТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ BARRISTERS PRIME GROUP

ЯК ПРАВИЛЬНО ВИБРАТИ ФОРМУ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ

ЯК ПРАВИЛЬНО ВИБРАТИ ФОРМУ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ

 Кожна людина, при створенні власного бізнесу задається питанням: «З ЧОГО ПОЧАТИ?». Одним із ключових питань при реалізації бізнес-ідеї є , зокрема, ВИБІР ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ФОРМИ БІЗНЕСУ.

BARRISTERS PRIME GROUP пропонує більш детальніше розібратись у цьому питанні.

Отже, Ви починаєте власну справу. У вас є хороша ідея, хороші бізнес-партнери, фінансові ресурси і далекосяжні плани. Однак, бізнес – це діяльність з одержання прибутку. А будь-яка систематична діяльність з одержання прибутку потребує юридичного оформлення.

Звичайно, можна привести тисячі прикладів ведення бізнесу без офіційної реєстрації. Але така підприємницька діяльність рано чи пізно може призвести до притягнення особи до юридичної відповідальності.

Тому, якщо Ви законослухняна людина, і поважаєте право та закон, тоді ця стаття – саме для Вас.

Отож, як не помилитись у виборі організаційно-правової форми бізнесу? Що краще: ТзОВ чи ПП? Які податки та платежі треба платити? Чим відрізняється ТзОВ від ТзДВ? Яка процедура реєстрації кожного з цих видів, та що простіше і менш витратніше? На усі ці питання самому досить складно дати відповідь. Тому у цьому Вам допоможе юрист.

З практичного досвіду зауважимо, що універсального рецепту при виборі форми ведення бізнесу, на жаль, немає. Все досить індивідуально, і залежить від багатьох факторів та обставин.

Пропонуємо Вам взяти ручку та аркуш паперу і спробувати відповісти на наступні 5 запитань.

Саме вони дадуть змогу Вашому юристу –консультанту, більш точно вибрати оптимальну для Вас форму.

1. ЯКА ВАША СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ (ВАШ СЕГМЕНТ НА РИНКУ)?

Вам потрібно чітко зрозуміти в якій сфері Ви будете здійснювати підприємницьку діяльність. Це будуть рекламні послуги чи послуги з пошуку роботи, це буде продаж косметики чи продаж автомобілів, будівництво чи транспортування вантажі. Чи є у Вас профільний (основний) вид діяльності? Слід зазначити, що деякі види підприємницької  діяльності потребують одержання відповідних дозволів чи ліцензії. Крім цього, є вимоги до приміщень, в яких здійснюється та чи інша діяльність.

Наприклад, Ви не можете надавати перукарські послуги надому, або обслуговувати пацієнтів в непристосованих приміщеннях. Від цього залежатиме, чи зможете Ви отримати такий дозвіл чи сертифікувати приміщення будучи, наприклад, фізичною особою підприємцем. Для деяких видів діяльності передбачена спеціальна організаційно правова форма (як напр., акціонерне товариство для банків та деяких фінансово-кредитних установ, чи форми підприємницьких товариств (згідно ст.84 Цивільного кодексу)

2. ЯКИЙ ШТАТ ПРАЦІВНИКІВ ПЛАНУЄТЬСЯ?

Як Ви плануєте вести бізнес: одноосібно чи через найманих працівників. Скільки таких працівників у Вас планується на найближчий рік. Будуть вони працювати на постійній основі чи сезонно? Яка заробітна плата буде у цих працівників? Скільки витрачатиметься на податки та відрахування до бюджету? Від цього залежатиме чи зможете Ви, скажімо, як приватний підприємець мати у штаті 20-30 найманих працівників? Відповідь: ні. Як оптимізувати витрати на оплату праці? Чи доцільно брати цих працівників на роботу? Чи краще співпрацювати з ними за цивільно-правовими договорами або як з ФОПами? Про все це треба подумати заздалегідь, щоб не наробити в подальшому помилок. Адже за ці помилки доведеться платити з власної кишені.

3. ЯКИЙ ВАШ ЦІЛЬОВИЙ КЛІЄНТ?

Відштовхуючись від основного виду діяльності, Вам необхідно визначити Вашу цільову клієнтуру. Це будуть фізичні особи чи юридичні особи, Чи можливо і те і друге. Яка переважна цільова аудиторія. Чи замовляє клієнт послуги особисто чи через представників. Наприклад, якщо Ви відкриваєте перукарню, то юридичні особи у Вас навряд чи будуть обслуговуватись. А якщо Ви плануєте торгувати цінними паперами, то напевно Ваші клієнти – це переважно юридичні особи у формі акціонерного товариства. Залежно від того, чи будуть Ваші клієнти зацікавлені в отриманні відповідної бухгалтерської та податкової документації, залежатиме і вид організаційної форми, який Вам доцільно вибрати.

4. ЯКИЙ ДОХІД ВИ ПЛАНУЄТЕ ОТРИМАТИ ЗА ПЕРШИЙ РІК?

На це питання зазвичай досить важко відповісти. Адже це прогнозний показник, і він може бути далеким від реалій. Однак, Ви ж все одно розпочинаєте бізнес з певними плановими показниками, і розраховуєте на певну окупність і ефективність Вашого бізнесу. У цьому Вам теж може допомогти грамотно складений бізнес-план. Якщо Ви з великою вірогідністю плануєте одержувати великі доходи, то чи доцільно, Вам, наприклад, реєструватись приватним підприємцем на спрощеній системі? Як правило  одним з критеріїв застосування спрощеної системи оподаткування є власне, річний обсяг доходу суб’єкта підприємництва.

5. ХТО ВАШІ БІЗНЕС-ПАРТНЕРИ?

І нарешті з ким Ви плануєте вести бізнес? Ви одноосібний власник, директор, секретар і виконавець в одній особі? Чи Ви один з співвласників бізнесу, який розраховує на підтримку бізнес-партнерів? Як правильно оформити спільне ведення справи декільком особам? Можливо, Вам доцільно з партнерами створити ТзОВ, а можливо зареєструватись приватним підприємцем. Усе це залежить від того, скільки людей задіяно у Вашому бізнесі, і яка роль кожного з них.

Так чи інакше, цей перелік питань не є вичерпним. Однак, сподіваємось, він спростить Вам шлях до вибору найкращої для Вас форми бізнесу. Якщо ж у Вас залишились питання – звертайтесь до юристів та адвокатів, які надають юридичні послуги з цих питань.

Адже правильний початок бізнесу – це вже половина успіху. Тому не ігноруйте, справді, важливих речей. Консультуйтесь у справжніх фахівців.

А Адвокатське об’єднання “BARRISTERS PRIME GROUP”  Вам у цьому допоможе.

Close Menu